30 noiembrie 2020

Prelucrarea datelor personale în cadrul Camera Consultanților Fiscali

1. Colectarea datelor personale

Solicităm anumite date personale în cazul în care doriți contactarea echipei noastre în scopul contractării serviciilor pe care le oferim, fie ca persoană fizică ori în numele unei companii, prin utilizarea formularului de contact de pe pagina noastră de contact.

2. Tipul de date personale pe care le colectăm și in ce scop:

  • Nume și prenume – colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea achiziționării de către dvs, a serviciilor noastre și deasemenea, pentru încheierea contractelor de servicii și facturarea serviciilor achiziționate.
  • Telefon – colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea discutării detaliilor serviciilor pentru care ne-ați contactat.
  • Email – colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea discutării detaliilor serviciilor pentru care ne-ați contactat.
  • Nume companie – pentru încheierea contractelor de servicii și facturarea serviciilor achiziționate.

3. De la cine colectăm datele personale:

  • 3.1 Direct de la dumneavoastră, atunci când ne contactați telefonic
  • 3.2 Electronic, folosind formularul de contact sau când ne trimiteți un email.

4. Furnizarea datelor personale este:

  • 4.1 Voluntară, fără a avea în vedere încheierea ulterioară a unei relații comerciale
  • 4.2 Obligatorie, în vederea achiziționării serviciilor noastre și implicit, pentru încheierea unei relații comerciale și a înregistrării fiscale a acesteia, inclusiv a facturării.

5. Prelucrarea datelor personale are loc în următoarele situații:

  • 5.1 Atunci când există o cerere din partea clienților/potențialilor clienți (cerere verbală sau scrisă).
  • 5.2 Când este necesară încheierea unei relații comerciale, respectiv încheierea unui contract de prestări servicii pentru achiziționarea serviciilor noastre.
  • 5.3 Atunci când primim o cerere de oferta, indiferent de modul în care a fost trimisă (prin email, formular de contact, verbal).
  • 5.4 Datele personale mai pot fi prelucrate atunci când există un contract de servicii între compania noastră și client, iar datele transmise vor fi astfel stocate și utilizate pentru rezolvarea solcitarilor clientului.

6. Scopul prelucrării datelor personale

  • 6.1 Datele dvs. vor fi prelucrate numai în scopurile menționate la punctul 2. din prezența informare.
  • 6.2 În cazul în care datele dvs vor trebui prelucrate în alte scopuri decât cele prezentate la punctul 2, va vom informa înainte de a le prelucra, iar acestea vor fi prelucrate numai cu acordul dumneavoastră.

7. Cookie-uri:

  • 7.1 Cookie-urile sunt fragmente de informație pe care site-ul le transferă utilizatorilor pentru a putea ține evidență. În timp ce va aflați pe un site, cookie-urile salvează preferințele dumneavoastră și astfel fac navigarea pe web mai ușoară. Majoritatea website-urilor folosesc cookie-uri.Acestea nu sunt folosite pentru stocarea informațiilor personale, ele ne arată cum și când vizitatorii folosesc site-ul, și ne ajută să vedem care sunt zonele populare și care nu sunt.
  • 7.2 Folosim cookie-uri (texte speciale) pentru o bună evaluare a comportamentului utilizatorilor pe website-urile noastre în scopul ca utilizatorul să poată beneficia de toate facilitățile site-ului pe care îl vizitează. Informațiile pe care le colectăm prin cookies și gif-uri transparente pentru a crea un “profil” al preferințelor dumneavoastră.
  • 7.3   Puteți dezactiva cookie-urile folosind preferințele browserului. Astfel, puteți seta browser-ul să refuze toate cookie-urile sau să indice atunci când un cookie este trimis. Însă, va aducem la cunoștință faptul că, atunci când cookie-urile sunt dezactivate, este foarte posibil că anumite funcționalități ale website-ului să nu poată fi folosite ori să aibă o viteză de încărcare foarte lentă.

8. Dezvăluirea datelor personale

  • 8.1. Datele dvs. personale pot fi dezvăluite anumitor destinatari, respectiv parteneri ai companiei noastre, în cazul în care prin contractarea serviciilor noastre, este necesar acest lucru.

9. Perioada de stocare a datelor

  • 9.1. Datele dvs vor fi stocate pe o perioada de timp limitată, respectiv pe toată perioada contractării serviciilor și până la expirarea duratei de contractare a acestora. Datele de facturare vor fi șterse conform obligațiilor impuse de lege în acest sens.

10. Transferul datelor personale în afară UE sau SEE

  • 10.1 Camera Consultanților Fiscali nu transferă datele dvs. personale, către țări din afară UE sau SEE.

11. Securitatea datelor personale

  • 11.1 Securitatea informațiilor primite din partea vizitatorilor sau a clienților, este foarte importantă pentru noi.  Serverele pe care datele sunt stocate, au implementate măsuri de siguranță, precum:

– recuperarea datelor personale

– descoperirea breșelor de securitate

– descoperirea cauzelor breșelor de Securitate

– limitarea încălcării securității

În cazul în care descoperim faptul că s-a produs o încălcare a securității datelor dvs personale, vom informa imediat managementul companiei titulare a serverelor, această urmând a lua toate măsurile pentru restabilirea securității datelor, va depune toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu și va notifica Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, dacă încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile persoanelor cărora le-a fost afectată securitatea datelor personale.

12. Drepturile utilizatorilor

Conform noului Regulament GDPR, va prezentăm în cele de mai jos, care sunt drepturile pe care le aveți în calitate de utilizatori/clienți ai Camera Consultanților Fiscali.

Dreptul la informare – se referă la dreptul de a fi informați asupra tuturor aspectelor prezentate anterior.

Dreptul de acces – aveți dreptul de a obține confirmarea din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care va privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.

Dreptul la opoziție – dreptul de a va opune prelucrării datelor personale dacă prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public. Deasemenea, dacă prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a va opune prelucrării oricând.

Dreptul la portabilitatea datelor –aveți dreptul de a primi datele personale într-un format care să  poată fi citit automat  și care să permită că datele să fie transmise direct altui operator.

Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – puteți solicită că datele să fie șterse, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care apar următoarele situații: datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; îți retragi consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.

Dreptul la restricționarea datelor – aveți dreptul de a cere restricționarea datelor pe o perioada de timp, de exemplu, în situația în care s-a luat decizia ștergerii datelor dumneavoastră iar dumneavoastră considerați că va sunt utile în diferite situații, precum exercitarea unui drept în instanța. Deasemenea, în cazul în care contestați acuratețea datelor ori prelucrarea este ilegală, puteți solicită restricționarea datelor.  Astfel, în urmă primirii unei cereri din partea dumneavoastră și în urmă verificării acesteia, vom stopa prelucrarea datelor personale pe o perioada de timp.

Dreptul la rectificarea datelor – puteți solicită rectificarea anumitor date personale, în cazul în care acestea sunt incomplete sau inexacte. Astfel, în funcție de scopul prelucrării, puteți completă și apoi transmite datele personale care lipsesc sau nu sunt corecte, fiind posibilă chiar completarea unei declarații pentru conformitate.

Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, atunci când constatați că v-au fost încălcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.

13. Cum ne puteți contacta

Pentru orice întrebări și orice solicitări cu privire la prelucrarea datelor personale, ne puteți contacta astfel:

  • pe email la adresa: office@ccfiscali.ro;
  • solicitare scrisă, trimisă direct la adresa noastră din str. Alexandru Constantinescu nr. 61, sector 1, București.

Indiferent de modalitatea pe care o alegeți pentru transmiterea cererii către noi, vom face tot posibilul să rezolvăm toate cererile și/sau plângerile într-un timp cât mai scurt.  În cazul în care răspunsul nostru nu v-a mulțumit, va puteți adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (sediul în B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, București).

VĂ MULȚUMIM!

Camera Consultantilor Fiscali