30 noiembrie 2020

Website-ul www.ccfiscali.ro este proprietatea Camera Consultanților Fiscali.

Pentru utilizarea website-ului nostru și pentru contractarea oricăror servicii pe care le oferim, va rugăm să aveți în vedere “Termenii și condițiile de utilizare”.

DEFINIȚII

UTILIZATOR = persoană care vizitează website-ul www.ccfiscali.ro
CLIENT = orice persoană care ne contactează în vederea contractării unor servicii
PRESTATOR = Camera Consultanților Fiscali, cu sediul în București, str. Alexandru Constantinescu nr. 61, sector 1.
BENEFICIAR = persoană care a contractat oricare dintre serviciile noastre (beneficiarul poate fi persoană fizică sau juridică).

1. Contractare servicii

Pentru contractarea oricăror servicii pe care le oferim, este necesar să acceptați termenii și condițiile prezentate. Neacceptarea termenilor și condițiilor duce la imposibilitatea încheierii vreunui contract între dvs. și Camera Consultanților Fiscali.

2. Drepturile de autor

Atât designul cât și conținutul website-ului nostru, www.ccfiscali.ro, aparțîn Camerei Consultanților Fiscali, fiind protejate de legislația în vigoare cu privire la proprietatea intelectuală. Niciunul dintre materialele prezentate pe site-ul nostru, nu poate fi reprodus în nici un mod, fără acordul scris al Camerei Consultanților Fiscali.

3. Solicitarea ofertelor de preț

Ne puteți contacta în vederea obținerii unei oferte de preț pentru serviciul pe care ați dori să-l achiziționați, folosind formularul de contact de pe site-ul nostru sau trimițându-ne cererea dvs pe email, la adresa office@ccfiscali.ro și va vom răspunde în cel mai scurt timp. Însă, pentru a primi o oferta de preț cât mai corectă pentru serviciul dorit, este necesar că dvs să ne transmiteți date complete și corecte despre proiectul pe care doriți să-l realizați, ori să stabilim o întâlnire în cadrul căreia să dezbatem toate aspectele necesare dezvoltării proiectului dvs. În cazul în care datele furnizate sunt incorecte sau incomplete, nu suntem răspunzători de eventualele neplăceri cauzate datorită acestui fapt ori de prețul ofertat. 

4. Facturare, plata, ștergere/suspendare servicii

Pentru serviciile contractate, facturarea se face conform celor agreate cu beneficiarul, respectiv contractului de prestări servicii încheiat între cele 2 părți. Termenul de plata este cel specificat pe factură, întârzierea efectuării plății poate duce la suspendarea ori chiar ștergerea serviciilor, cu informarea clientului în prealabil, serviciile urmând a fi reactivate după efectuarea plății.

5. Drepturile și obligățiile părților

5.1   Drepturile și obligățiile beneficiarului

5.1.1 Beneficiarul se obligă:

a.    Să achite valoarea prestației înainte sau la termenele stabilite.

b.    În cazul în care serviciile nu au fost achitate în termen de 28 de zile de la dată scadență a facturii (sau a facturii proforme), PRESTATORUL își rezervă dreptul de a suspendă serviciile furnizate până la încasarea facturii (sau a facturii proforme) de la BENEFICIAR.

c.    Să pună la dispoziția PRESTATORULUI lucrările care intră în competență să pentru realizarea proiectului, iar în caz de întârziere să accepte amânarea termenelor stabilite prin contract, corespunzător întârzierilor respective (dacă este vină BENEFICIARULUI);

d.    Să asigure informațiile și datele solicitate de PRESTATOR răspunzând de corectitudinea lor și să le predea la termenul stabilit potrivit cerințelor executantului;

e.    Să nu folosească serviciile contractate, pentru activități ilegale sau în scopuri ilegale, ori care contravin legislației cu privire la protecția minorilor.

5.1.2 Beneficiarul are dreptul:

a.    Să folosească serviciile sau produsele oferite de către Camera Consultanților Fiscali, numai în condițiile contractuale agreate de cele două părți.

5.2 Drepturile și obligățiile Prestatorului

5.2.1 Prestatorul se obligă:

a.    Să stabilească de comun acord cu BENEFICIARUL și să respecte termenele de predare a lucrărilor;

b.    Se obligă să respecte termenele de livrare a lucrărilor, stabilite de comun acord cu BENEFICIARUL;

c.     Să asigure o activitate de service corectă și loială, fără a divulgă elemente informative privind activitățile BENEFICIARULUI către terțe părți;

5.2.2 Prestatorul are dreptul:

a.    Să ceară beneficiarului toate informațiile necesare îndeplinirii condițiilor contractuale, chiar datele personale ale acestuia.

6. Forță majoră

Forță majoră, definită că acel eveniment imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a contractului, care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligăţiile asumate prin contract, exonerează de răspundere partea care o invocă în condiţiile legii. Partea care invocă forţa majoră va notifica în scris cealaltă parte cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 15 zile, conform practicii legale din România. Apariţia cazurilor de forţă majoră nu va reprezenta o scuză pentru neplata de către BENEFICIAR a serviciilor deja efectuate de către PRESTATOR.

7. Litigii

Eventualele litigii ce decurg din derularea contractului încheiat între beneficiar și Camera Consultanților Fiscali, vor fi soluţionate pe cale amiabilă, iar în caz de nerezolvare a acestora, părţile se vor adresa instanţelor judecătoreşti din România.

8. Proprietatea intelectuală

Camera Consultanților Fiscali este proprietarul tuturor materialelor și informațiilor prezentate pe website-ul www.ccfiscali.ro. Este interzisă copierea, reproducerea, distribuirea acestora, către alte părți terțe.